tisdag 2 oktober 2012

Små medel

Det behövs inte så stora insatser för att få märkbara förändringar där hemma. Byt ut ett par kuddar i soffan och få genast högre trivselfaktor. Ett annat alternativ kan ju vara att skaffa katt...

I soffan därhemma finns två kuddar med nya fodral och en sömning katt

Symaskinen gick varm hemma hos mig under semestern. På Jofotex i Söderköping hittade jag kanonfina velourtyger för en billig penning. Det blev båda randiga och prickiga kuddar som är härligt mjuka att borra ner sig i. Men får jag välja gosar jag hellre med favoritkatten...

Jofotex.se

En omklädd fåtölj i vardagrummet. Vips blev det en designfåtölj!

Den här fåtöljen har fått nytt liv...

Jag köpte den på Erikshjälpen för några hundralappar. Då var den klädd i ett tråkigt mörkblått tyg.

Nytt tyg inhandlades på Strömma Fabriksbutik.

I den nya kostymen blev det en designfåtölj som skulle kosta tusenlappar i inredningsbutiken.

Bonuspoäng: Jag har två exemplar!

Erikshjälpen.se
Strömma Fabriksbutik.se 



2 kommentarer: