söndag 22 september 2013

Festlig tävling

Bloggen FÄRGGLATT fyller 1 år!

Det ska vi fira! 

För några veckor sedan fick jag ett mejl från Gudrun Sjödéns kommunikationsdirektör...


...som resulterade i att jag idag kan utlysa en tävling där du har möjlighet att vinna Klänningen Solros! Klänningen ingår i Gudrun Sjödéns höstkollektion och är värd 595 kr. Storlek: M. Färg: svart med senapsgula solrosor.



Och inte nog med det... jag lottar också ut en av sjalarna i samma kollektion! Sjalen Solros finns i flera färgställningar. Den som ingår i tävlingen är vit/grå/svart/senapsgul och kostar 145 kr i butik.

Besök gärna Gudrun Sjödén

Gudrun är bäst!

Så här gör du för att vara med i tävlingen:

Gå in i kommentarsfältet nedan och skriv något trevligt, plus ditt namn och mejladress. Blogginlägget är också delat på Facebook. Är du min vän där kan du gilla inlägget och därmed vara med och vinna antingen klänningen eller sjalen. Sista tävlingsdag är den 5 oktober. De lyckliga vinnarna meddelas per mejl.

Snart kan bloggen FÄRGGLATT också fira 20.000 sidvisningar! Hurra! 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad fina de är, både klänningen och sjalen! Jag skulle passa jättebra i båda och vill gärna vinna!
Elisabeth Qvarnström, elisabeth.qvarnstrom@gmail.com

Linda Fredrikson sa...

Hihi! Du kan bara vinna en av dem... Konkurrensen hårdnar. Just nu är det 25 som gillat inlägget på Facebook. Men OM du inte vinner denna gång kommer nya chanser. Jag har idag blivit kontaktad av Gudrun Sjödéns kommunikationsdirektör om en nya tävlingar. Nästa gång blir det troligen från deras vinterkollektion :)

Anonym sa...

Den underbara sjalen skulle verkligen muntra upp mig just nu! Den 5 oktober är dessutom min bröllopsdag så tänk vad fin jag blir när jag och maken ska ut och äta middag :-)
Ulrika Frisk

Linda Fredrikson sa...

Jag håller tummarna, Ulrika! Kanske du blir den lyckliga vinnaren. Kram Linda

Unknown sa...

En klänning som eleverna skulle gilla att se mig i. Dessutom skulle den lysa upp höstmörkret. Sjalen är helt underbar en snygg kontrast till mitt röda hår :)

Unknown sa...

Mail cjos.cs@gmail.com

Unknown sa...

Mail cjos.cs@gmail.com

http://lindafredrikson.blogspot.se sa...

Ja, den klänningen skulle passa dig perfekt Camilla! Den kan bli din... håller tummarna! Vi ses förresten imorgon! Kul!! :)